2 little butterflies

you & me & God... makes 3

2 little butterflies

you & me & God... makes 3

و خدایی که در این نزدیکیست...

احساس می کنم مرا 

از عمق جاده های مه آلود 

یک آشنای دور...صدا می زند 

                  

         آهنگ آشنای صدای او 

                       مثل عبور نور... 

                              مثل عبور نوروز... 

                                      مثل صدای آمدن روز است! 

                                                                                (قیصر امین پور) 

 

       

نظرات 3 + ارسال نظر
مونا یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 13:13

فک نمی کردم مذهبی باشی.
آخه فقط پسرا برات نظر می ذارن و خودتم یه جورایی هستی.
والا با این اللهم بلغنا رمضان خیلی هنگ کردیم!

مگه ما دل نداریم؟!!
غیر از خودم و اخلاقم و جدا از همه ی این بحث ها ما رمضون واسم خیلی فرق میکنه...

میلاد سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:21 http://www.kiyoosk.blogsky.com

سلام . ببخشید که خیلی وقته که غیبم زده آخه خیلی گرفتار بودم . بلاخره وبلاگم تموم شد .
بیا ببین .
راستی من گرفتار تو چرا نمی یومدی ؟؟
در ضمن این وبلاگ رو به نام من لینک کن .

میلاد سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 23:49 http://kiyoosk.blogsky.com

سلام . یه زحمت بکش وبلاگ منو باز کن و از صفحه عکس بگیر واسم بفرست میخوام بدونم تو سیستم تو وبلاگم چطور باز میشه . در ضمن بگو با چه برنامه ای وبلاگ باز می کنی ؟
موزیلا ؟ اپرا ؟ چی ؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد