2 little butterflies

you & me & God... makes 3

2 little butterflies

you & me & God... makes 3

تا تو...

تا تو هیچ فاصله‌ای نبود

تا تو فقط من بودم

و از تو فقط من مانده بودم

هرجا که خالی بود تو بودی

و هرچه که پُر بود، شبیه دل من بود

اما تا تو یک دل هم یک دل بود

من برای این دل کم بودم

 اما تو هیچ نبودی حتی کم... 

نظرات 3 + ارسال نظر
پووووووویا سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:03 http://www.puyajigili.blogfa.com

چه عکس قشنگی
خیلی جالبناکه

مرسی...:)
خیلی خوشحال شدم که سر زدی!:)

فران سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:29

سر می زنم اما حرفی ندارم که بزنم!!!!
تبریک که اینجا بساتی زدی و دوستانی؛ امیدوارم نگه داشتنشم تا الان دیگه یاد گرفته باشی.
مرسی که لینکم کردی و گاهی به فراموش شده هاتم سر می زنی...
مرلینم یادمه!!! خاطراتشم! اما نقشی نداشتم... اینم خوب یادمه.

slash دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 21:23

salam kheli axet ghashang bod ama kash.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد