2 little butterflies

you & me & God... makes 3

2 little butterflies

you & me & God... makes 3

روزهای زیبا...من و تو و خدا

آرام آرام در جاده ی خاکی قدم می زنیم...جاده ی باریک و پر از خانه های قدیمی!خوشیم با هم! 

هرچند دیشب تا صبح می گریستم و خدا می داند بر تو چه می گذشت...اما هوای اینجا! 

با هم یک نفس عمیق می کشیم و در ذهنم می گویم چه عطر دل انگیزی دارد اینجا...و تو      می گویی "چه عطر دل انگیزی دارد اینجا "و لبخند می زنی...از آنها که دوست دارم...از آن لبخند ها که چهره ات را معصوم تر می کند!... 

در دل می گویم:همیشه بخند...حتی اگر من نباشم!تا حظ کند دنیا از لبخندت!تا ذوب شوند کوهها در بزرگی ات...تا همیشه بدانم،بعد از خداوند این تو هستی که همیشه لبخند می زنی! 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
ارمیا دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 21:09

هووووه سلام
مبارک باشه
واقعاْ ممنونم و تشکر می کنم از ذوق قشنگتون
الان که وب رو باز می کنم انگار خونمونه و کسی
منتظرمه ... چقدر کلمات قاصرند تا بتوانم بگویم
چقدر خوشحالم . . .

فران سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 17:10 http://sahifeyehasti.wordpress.com

نمی دانی دلم چه قدر خوشحال شد از دیدن آنچه اینجاست!

و آرام آرام وقت رفتنم رسیده است....

حس زیبایت پایدار :*

محسن سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 19:25 http://www.edmovement.blogfa.com

سلام
ممنون میشک به وبم بیایید
با اسم جنبش آنتی سبز لینکم کنید
یاحق

slash چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:18

salam vaghan ghashang bod o,idvalam movafagh bashi hame je

سلام عسلم...شما هم موفق باشی گلم!بازم خوشحالم کردی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد