2 little butterflies

you & me & God... makes 3

2 little butterflies

you & me & God... makes 3

...یادمان می ماند!

 

یادمان می ماند که در عاشورا چه کردید...یادمان می ماند که همیشه زمان محکوم است به دیدن افراد دون ...یادمان می ماند که آتش زدید...یادمان می ماند که ناسزا گفتید... یادتان بماند که با دلمان چه کردید! 

ببندید چشمانتان را که همان بهتر نبینید...بگیرید گوش هایتان را که همان بهتر نشنوید...خودتان را به آن راه بزنید که همان بهتر که نفهمید...!  

که از پیروان قومی هستید که پیشه شان آتش زدن و هتک حرمت است و ناسزا! 

می گویید اهل کوفه نیستید!!!والله که هستید...والله که بوی همان نامردمان را می دهید.

خدا را سپاس گذارم بر این بلا که بر شما نازل شد...خدا را شکر که چشم و گوش و فهمتان را از شما گرفت بابت کفران نعمتتان...حال تا ابد در این جهالت و تاریکی بمانید...در این خسران... 

بگویید بر حقید،آتش بزنید،بکشید،فریاد سر دهید...ما هم به شما لبخند خواهیم زد...هم چون لبخندی که بر جهل کوفیان می زنیم!هیهات که اشکی که بر چهره ی خندانمان جاری می شود را نمی بینید...هیهات. 

 

پینوشت: در شعارشان می گویند"ما اهل کوفه نیستیم    پول بگیریم بایستیم"

نظرات 3 + ارسال نظر
sh پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1388 ساعت 13:59

ببخشید اما باید بگم:
ما هم یادمان می ماند که جوان های بی گناه و بی هیچ پناه و اسلحه را به بند کشیدید و کشتید.(امیدوارم فیلم هایی
که به طور مستقیم گرفته شده رو دیده باشی).یادمان نمی رود در روز عاشورا مردم را به باد کتک گرفته و کشتید.فقط به جرم حق خواهی.
«از خونریزی بپرهیز،و از خون ناحق پروا کن،که هیچ چیز همانند خون ناحق کیفر الهی را نزدیک،مجازات را بزرگ نمی کند و نابودی نعمت ها را سرعت نمی بخشد و زوال حکومت را نزدیک نمی گرداند،و روز قیامت خدای سبحان قبل از رسیدگی اعمال بندگان ،نسبت به خون های ناحق ریخته شده داوری خواهد کرد،پس با ریختن خونی حرام ،حکومت خود را تقویت مکن.زیرا خون ناحق ،پایه های حکومت را سست و پست می کند و بنیاد آن را برکنده به دیگری منتقل می سازد.و تو ،نه در نزد من ،و نه در پیشگاه خداوند ،عذری در خون ناحق نخواهی داشت چرا که کیفر آن قصاص است و از آن گریزی نیست.»

نامه 53 نهج البلاغه

امیدوارم بدونی داری چی کار میکنی.

بهتره نامه های دیگه و خطبه های دیگه ی نهج البلاغه رو هم بخونید.
ممنون از تذکرتون!بهتره این رو به دوستان خودتون هم بگید چون دوست من هم توسط شما زخمی شده.ما هم کشته دادیم پس ریختن خون ما حقه؟!!!!

slash سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1388 ساعت 17:13

aslan nazari dar bare in harfa nemidam na migam invariyam na migam onvari chon har 2 taraf bazi karashon eshtebahe be har hal har kasi tarafe ye hezbe o bayadam tarafdariye on hezbo bokone belakhare ono ghabol karde o bayad havasho dashte bashe vali azat mikham harfe siyasi to webet nazani bezar hamonjor sade bemone man be aghayedet arzesh ghael misham ama ye nazaro albate khahesh mamnon misham

چشم عسلم.دیگه عمرا سیاسی بنویسم!قول میدم!
:) :*

فنچ چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1388 ساعت 20:25 http://baghe-ma.blogsky.com

خیلی هم درست می گی... جفنگ اینایی می گن که می گن ما خون دادیم. آره خون دادن ولی خودشون قاتلن. این وبلاگ رو بهت معرفی می کنم: http://nedaaghasoltani.blogsky.com/
تو یکی از پستاش لحظه به لحظه فیلم ندا رو تفسیر کرده!
خدا رو شکر که پشت این ملت و حکومت رو داره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد