2 little butterflies

you & me & God... makes 3

2 little butterflies

you & me & God... makes 3

...

یه شعر...فقط ازش خوشم اومده همین...فقط... 

خیلی زیاد تقدیم به نیلوفر... 

 

خدا جون میشه تو امشب منو تو بغل بگیری؟

بگی آروم توی گوشم دیگه وقتشه بمیری

خدا جون میگن تو خوبی ، مثل مادرا می مونی

اگه راست میگن ببینم عشق من کجاست میدونی؟

خدا جون میشه یه کاری بکنی به خاطر من؟

من می خوام که زود بمیرم آخه سخته زنده موندن

من که تقصیری نداشتم پس چرا گذاشته رفته؟

خدا جون تو تنها هستی میدونی تنهایی سخته

زنده بودن یا مردن من واسه اون فرقی نداره

اون می خواد که من نباشم، باشه ،اشکالی نداره

خدا جون می خوام بمیرم تا بشم همیشه راحت

ولی عمر اون زیاد شه حتی واسه یه ساعت

خدا جون میشه تو امشب منو تو بغل بگیری؟

بگی آروم توی گوشم دیگه وقتشه بمیری

نظرات 5 + ارسال نظر
میلاد دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 23:59 http://zoomback.blogsky.com

سلام و نقطه سر خط .
تنهایی خوبه چون خدا واسه خودش هم انتخاب کرده .
و اینکه عمر کی زیاد شه واسه یه ساعت ؟؟؟!!!
و سوم اینکه وبلاگت قشنگه اما بین عکس قالبت و پشت صفحه وبلاگت رنگاشون جایی که به هم می رسن خوب مخلوط نمی شن و مرز دارن !

میلاد چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:44 http://zoomback.blogsky.com

سلام نقطه سر خط .
خوبی ؟؟
این عکس زشت خود زنی رو عوض کن (لطفا) !
بهتره برای صحبت زمان خاصی انتخاب کنیم . به هر حال من اموز هستم . و منتظر تو !

اشکان چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 19:26

سلام وبت خوبه.حرف دلتو می زنی دیگه.
این نیلوفره کیه که شعرو بهش تقدیم کردی؟

نیلوفر بهترین دوست من بود که البته من براش اینطور نبودم...بهترین دختری که میتونی تصورشو بکنی!!!

مصطفی چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 20:24

سلام ُ

شعرش به نظر من هم قشنگه ُ ولی عکسه با شعر نمی خونه ُ مگه نه ؟

مصطفی پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 17:33

حالا قشنگ تر شد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد