2 little butterflies

you & me & God... makes 3

2 little butterflies

you & me & God... makes 3

فقط یه نظر...

نمیدونم ممکنه واسه چند نفر پیش بیاد...که یه دوست خوب داشته باشی و بعد ببینی چقدر عوض شده...چقدر با قبلش تفاوت داره انگار دیگه اونی نیست که میشناختیش!  

اگه تو این شرایط باشین چیکار میکنین؟ولش میکنین؟بهش میگین عوض شده؟... 

من تا الان سکوت کردم چون نمیدونستم باید چیکار کنم ...هنوزم نمیدونم! 

... 

ما همه عوض میشیم یعنی اگه نشیم که دیگه انسان نیستیم...اما کاش بهتر بشیم نه بدتر... 

کاش عاقلتر بشیم نه ...کاش افتاده تر بشیم نه خودخواه تر... 

نظرات 8 + ارسال نظر
فران پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:54 http://sahifeyehasti.wordpress.com

حالا من اول!!!
ازش بپرس... بپرس چرا شاید دلیلی داره... شاید دلش خوش بشه به یه پرسیدن... شاید خودت ناخوسته تغییرش دادی...
خودت خوب منظورمو فهمیدی!

فریده جان تو دوست خوبه منی که میدونم همینی که هستی همینم میمونی!p:

؟ پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:01

shayad va3 khodesh dalayeli dashte bashe.chon adama hamash dar rabete ba ham eshtebah mikonan behtare bahash beharfi.movafagh bashi!(beneVsam best wishes????????!!!!):p

هر جی دوست داری بنویس عزیزش!
میدونم با حرف زدن درست نمیشه...فهمیدی منظورم کی بودsh؟

فریده پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:30 http://bandarlengeh.blogsky.com

دوست من سلام
شاید اتفاقی که برایت افتاده دقیقا شبیه اتفاقی باشد که برای من افتاده

ممکنه!

فران پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 13:55 http://sahifeyehasti.wordpress.com

اسمش مثه منه؟!!!
حالا تصمیم گرفتی چی کار کنی؟!

هنوز هیچ تصمیمی نگرفتم!
آره یه دوست جدیده!

sh پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 19:09

maedeh mishe kolan in adamo Bkhiyal shi?to 2rost bosho nisT!nazaramo pas migiram.nemikhad beharfi,cheshmato baz kon vaghiyat ro beBn.be har adami be andazeye marefatesh arzesh bede.az daste to...:p

باباsh...من چی بگم به تو!خوب این فقط یه نظر سنجیه...

دلک ساده پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 23:31 http://delakesadeh.blogfa.com

سلام
ممنونم که به وبلاگم سر زدی واقعا لطف کردی.
و اما در مورد سئوال پستت
امروزه عوض شدن دوستان تعجب نداره اگه عوض نشده باشه تعجب داره.چون دیگه شده یه مد.ما تموم مشکلاتمون از همین عوض شدنهای بی دلیله
موفق باشید و در پناه حق

... جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:56 http://photodaj.com

...

حالا چرا سه نقطه !هر کی فهمید این سه نقطه یعنی چی به منم بگه
لطفا!

sh جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 19:56

khob age nazare adame khaC ro mikhasT migofT ma alaf nashim.:-s

آخه به تو چه من جواب cmهای دیگران رو چی میدم!
اونم که خوندی داداشیمه!ازمم بزرگتره عاقلتره همیشه هم خوب راهنماییم کرده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد